• Your Name Forever
  • Best from Slovenia
  • Info karta
  • Phim Siam tajska masaža
  • Facebook
  • Twitter

Merat

Izdelava spletnih strani in trgovin, gostovanje strani, video animacije

Logo-nomap-1-120 Logo-nomap-1-120
  • Domov
  • Izdelava spletnih strani
    • Izdelava CMS spletnih strani
    • Izdelava spletnih trgovin
    • Vzdrževanje spletnih strani
    • Prenova spletnih strani
    • Optimizacija spletnih strani
    • Google oglaševanje
  • Gostovanje spletnih strani
    • Registracija domen
  • Grafično oblikovanje
    • Izdelava logotipov in CGP
  • Video produkcija
    • Video produkcija za hotele
    • Video animacije
      • Osnovna video animacija
      • Napredna video animacija
      • Profesionalna video animacija
  • Reference
    • CMS spletne strani
    • Statične spletne strani
    • Logotipi
  • Kontakt

Splošni pogoji poslovanja

 

1. DEFINICIJE POJMOV
1.1
Storitve podjetja Merat d.o.o. obsegajo vse storitve (v nadaljevanju storitve), ki so opredeljene na spletnih straneh www.merat.si, še posebej:
– izdelava in prenova spletnih strani in spletnih trgovin
– registracija in upravljanje mednarodnih domen
– gostovanje in tehnično vzdrževanje spletnih strani in elektronske pošte
– grafično oblikovanje in izdelava logotipov in CGP (celostne grafične podobe)
– video produkcija
– izdelava animiranih filmov
1.2
Ponudnik storitev, ki so navedene na spletnih straneh www.merat.si, je podjetje Merat d.o.o., Cundrovec 8a, 8250 Brežice (v nadaljevanju ponudnik).
1.3
Naročnik storitev je vsaka pravna ali fizična oseba, ki je preko spletnih strani ali na kakšen drug pisni ali ustni način naročila storitve ponudnika (v nadaljevanju naročnik).
1.4
Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju splošni pogoji) veljajo za vse storitve, ki jih nudi ponudnik oziroma pri vseh pravnih odnosih med ponudnikom in naročnikom.

 

2. SPLOŠNE DOLOČBE
2.1
Storitve ponudnika opredeljujejo naslednji, za ponudnika in naročnika zavezujoči, splošni pogoji poslovanja in uporabe storitev ponudnika. Splošni pogoji imajo skupaj z opravljenim naročilom storitev preko spletnih strani ponudnika ali na kakršenkoli drug pisni ali ustni način naravo pogodbe, sklenjene med ponudnikom in naročnikom. V primeru naročila po e-pošti, telefonu ali osebno šteje, da je naročnik prebral pričujoče pogoje poslovanja, jih razumel ter da se z njimi v celoti strinja. V kolikor ponudnik in naročnik skleneta pogodbo v pisni obliki, imajo posamezna določila te pogodbe prednost pred določili splošnih pogojev. Za vsa določila, ki niso urejena s temi splošnimi pogoji, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu ter Zakona o varstvu potrošnikov.
2.2
V skladu z direktivo 2010/45/EU ter s spremenjenim 84. členom Zakona o davku na dodano vrednost – ZDDV-1 (Uradni list RS, št. 13/11-UPB3, 18/11, 78/11, 38/12 in 83/12) se s 01.01. 2013 uvaja enakovredna obravnava papirnatih in elektronskih računov. Z oddanim naročilom se naročnik strinja, da so mu vsi predračuni in računi posredovani v elektronski obliki.

 

3. CENE IN KOMERCIALNI POGOJI
3.1
Vse cene na spletnih straneh ponudnika so v evrih (€) in ne vsebujejo zakonsko predpisanega davka na dodano vrednost (DDV), razen v primerih, ko je določeno drugače. V kolikor določena specifična storitev ni navedena na spletnih straneh ponudnika, jo lahko naročnik dobi po pisnem zahtevku ali na sedežu podjetja ponudnika.
3.2
Določene naročnikove storitve (registracija oz. podaljšanje domene, gostovanje spletnih strani, vzdrževanje spletnih strani) je možno naročiti za najmanj 12 mesecev. Naročnina na ponudnikove storitve se obračunava za tekoče obračunsko obdobje (12 mesecev) po vsakokrat veljavnem ceniku. Cenik storitev je sestavni del teh splošnih pogojev, objavljen je na spletnih straneh ponudnika in se lahko za prihodnje obračunsko obdobje spremeni brez predhodnega obvestila. Za datum spremembe se šteje datum objave na spletnih straneh.
3.3
Naročnik se obvezuje, da bo ponudniku plačeval storitve v roku 8 dni od izstavitve predračuna oziroma računa. Če je naročnik s plačilom kateregakoli računa v zamudi za več kot 20 dni, ima ponudnik pravico, da mu takoj prekine dobavo vseh storitev brez predhodnega opozorila. Ponudnik v takšnem primeru ne odgovarja za nikakršno premoženjsko ali nepremoženjsko škodo, ki bi naročniku utegnila nastati zaradi prekinitve dobave storitev s strani ponudnika. Naročnik se zavezuje, da bo poravnal tudi stroške nastale s ponovno vključitvijo storitve. Cena za ponovno vključitev blokirane storitve je 20 € na storitev. Ponovna vzpostavitev storitev ni mogoča pred plačilom vseh zapadlih obveznosti in stroškov vzpostavitve. Po prejetem plačilu ponudnik storitev vključi v roku 24 ur.
3.4
V primeru, ko naročnik želi oziroma zahteva izdajo računa v papirnati obliki, ima ponudnik pravico naročniku zaračunati administrativne stroške izdaje računa. Za vsak račun, poslan preko navadne pošte, se obračunajo administrativni stroški v vrednosti 5 €. Naročnik soglaša, da vsa komunikacija med naročnikom, predstavniki naročnika in ponudnikom poteka po elektronski pošti. To vključuje tudi račun v elektronski obliki, ponudbe in predračune, obvestila o poteku storitev, opozorila o kršenju splošnih pogojev ipd.

 

4. SKLENITEV, TRAJANJE IN PRENEHANJE NAROČNIŠKE POGODBE
4.1
Za naročilo storitev velja kakršnokoli naročilo, ki jo naročnik posreduje ponudniku v pisni, elektronski ali ustni obliki. V primeru, da naročnik ne zahteva povratnega sporočila o predvideni ceni storitve, se smatra, da je seznanjen s tekočim cenikom storitev ponudnika.
4.2
Za odpoved pogodbe med pogodbenimi strankama velja 3 mesečni odpovedni rok. Po preteku odpovednega roka ponudnik ni več dolžan zagotavljati storitev in ne odgovarja za škodo, ki bi naročniku nastala zaradi prenehanja zagotavljanja storitev.
4.3
Pogodbeni stranki lahko kadarkoli in brez odpovednega roka s pisnim obvestilom drugi stranki prekineta pogodbo, če katerakoli stran grobo krši določila te pogodbe.
4.4
Če ponudnik v primeru iz prejšnjega odstavka odstopi od pogodbe, naročniku ni dolžan omogočiti uporabe storitve, ki jo je ta morda plačal ali zakupil vnaprej, prav tako mu za neporabljen del storitve ni dolžan plačati nadomestila ali odškodnine.
4.5
Če ni v ponudbi ali v pisni pogodbi med naročnikom in ponudnikom izrecno določeno drugače, se pogodba med ponudnikom in naročnikom sklepa za nedoločen čas, vendar pa si ponudnik izrecno pridržuje pravico do spremembe cene in drugih pogojev za uporabo storitev v času trajanja pogodbe, za kar bo naročniku poslal novo ponudbo.
4.6
Če pogodbo odpove naročnik in prejme ponudnik odpoved vsaj 15 dni pred iztekom tekočega obračunskega obdobja, pogodba preneha veljati z iztekom zadnjega dne obračunskega obdobja. Če prejme ponudnik odpoved manj kot 15 dni pred iztekom tekočega obračunskega obdobja, pogodba preneha veljati z iztekom zadnjega dne naslednjega obračunskega obdobja. Odpoved pogodbe lahko naročnik poda le v pisni obliki z žigom podjetja in podpisom odgovorne osebe.
4.7
Naročnik se obvezuje, da bo poravnal vse obveznosti, ki so nastale do dneva prenehanja sodelovanja. Če naročnik v primeru predplačila storitev za določeno časovno obdobje predčasno odpove pogodbo, ni upravičen do vračila vnaprej plačanega zneska.

 

5. KRŠITVE POGODBENIH DOLOČIL
5.1
Naročnik je dolžan za vsako kršitev splošnih pogojev, zaradi katere ponudniku nastane škoda ali dodatno delo, plačati pogodbeno kazen v znesku 500 €, v kolikor škoda presega pogodbeno kazen, pa je naročnik dolžan poravnati tudi razliko do dejansko nastale škode.

 

6. ROKI ZA IZVEDBO STORITEV
6.1
Kadar je predmet naročila storitev, ki jo mora ponudnik izvesti ali zagotoviti po navodilih stranke (npr. izdelava spletnih strani, ipd.), mora ponudnik storitev izvesti v roku, ki je naveden v ponudbi, ceniku ali v korespondenci med ponudnikom in stranko. Če so v ponudbi ali drugje navedeni različni roki za posamezne sklope oziroma postavke storitve, se šteje, da ponudnik ni prišel v zamudo, če je prekoračil rok za posamezen sklop oziroma postavko, celotno storitev pa je dokončal v za to predvidenem roku.
6.2
V primeru višje sile se roki za izvedbo storitve podaljšajo za čas trajanja višje sile, pod pogojem, da ponudnik naročnika obvesti o nastopu višje sile, takoj ko je to mogoče. Za višjo silo se štejejo tudi dogodki, ki izvirajo iz sfere ponudnika.
6.3
Če je za začetek, nadaljevanje ali dokončanje storitve s strani ponudnika nujno ali koristno sodelovanje naročnika (npr. izbira med več opcijami, potrditev predlaganih rešitev, dostava vsebin in materialov, podajanje ključnih informacij za izvedbo, potrditev prenosa domene ipd.) in naročnik zamudi dogovorjeni rok oziroma ne odgovori nemudoma na poziv ponudnika, ima ponudnik pravico, da vse predvidene roke izvedbe podaljša za 3 krat. Če je to mogoče, lahko ponudnik v takem primeru po lastni presoji s skrbnostjo dobrega strokovnjaka sam opravi ustrezne izbire in odločitve namesto naročnika. V takem primeru naročnik od ponudnika ne more uveljavljati odgovornosti za izbiro ali odločitev.
6.4
Če pride do podaljšanja roka izvedbe iz prejšnjega odstavka tega člena in naročnik tudi v podaljšanem roku ne izpolni svoje sodelovalne dolžnosti, lahko ponudnik po lastni presoji vztraja pri pogodbi ali od nje odstopi.
6.5
Po opravljeni storitvi je naročnik dolžan rezultate opravljene storitve pregledati in najkasneje v osmih (8) dneh od dneva dostave vložiti morebitno pritožbo v pisni obliki. V primeru, da naročnik zakonsko določen rok za vložitev reklamacije zamudi, ponudnik reklamacije ne obravnava. Za kvaliteto storitev, ki jih ponudnik opravi na izrecno željo naročnika v neprimerno kratkem roku, ponudnik ne jamči.

 

7. KONKURENCA IN VAROVANJE PODATKOV
7.1
Ponudnik in naročnik se obvezujeta, kot poslovno tajnost varovati vse podatke, do katerih bosta prišla pri svojem poslovnem sodelovanju, ves čas sodelovanja, in da bosta vse pridobljene podatke iz naslova sodelovanja varovala vsaj še tri (3) leta po prenehanju veljavnosti pogodbenega razmerja. Ponudnik se zavezuje, da podatke naročnika in ne bo posredoval tretjim osebam, razen ob izrecnem pisnem dovoljenju naročnika.

 

8. TEHNIČNA PODPORA NAROČNIKOM
8.1
Naročnikom je ob delavnikih med 8.00 in 17.00 uro na voljo tehnična podpora, ki se praviloma vrši preko elektronske pošte info@merat.si. Ponudnik je obvezan upoštevati le zahtevke za podporo, ki so bili oddani preko spletnih strani www.merat.si ali poslani na info@merat.si iz kontaktne e-pošte naročnika, ki jo je navedel ob naročilu storitev. Ponudnik ni dolžan upoštevati zahtevke prejete preko telefonskih pogovorov ali drugih komunikacijskih kanalov.

 

9. PRAVICE IN OBVEZNOSTI PONUDNIKA
9.1
Storitve ponudnika so odvisne od splošnega delovanja internetnega omrežja. Naročnik razume, da je dostopnost strežnikov odvisna od tretjih oseb, ponudnik storitev pa bo naredil vse, kar je v njegovi moči, za neprekinjeno in nemoteno delovanje. Ponudnik za potrebe strežniških kapacitet sodeluje z zanesljivimi podjetji, ki zagotavljajo kvalitetne strežnike in varnost podatkov. Ponudnik ni lastnik strežniške opreme. Ponudnik opravi vsa dela povezana z namestitvijo spletne strani na strežnik, kakor tudi spremlja vsa pomembna obvestila vezano na varnost in posodobitve.
9.2
Ponudnik se obvezuje, da bo vsa potrebna vzdrževalna dela izvajal v časovnem okviru, ko bo predvidena uporaba strežnika in s tem izpad delovanja storitev najmanjša. V primeru načrtovane prekinitve, daljše od 3 ur, bo naročnik obveščen preko elektronske pošte. Časovni okvir in prekinitve se ne nanašajo na izredne in nujne popravke. Med te spadajo popravki, čigar zamuda pri izvajanju bi lahko bistveno vplivala na varnost in zaupnost podatkov na strežnikih ponudnika.
9.3
Ponudnik v nobenem primeru ne more biti odgovoren za posredno ali neposredno izgubo prihodka oziroma kakršno koli škodo, ki bi nastala zaradi nepravilnega delovanja storitev ali naprav ponudnika. Ponudnik v nobenem primeru ne more biti odgovoren za posredno ali neposredno izgubo prihodka oziroma kakršno koli škodo, ki bi nastala zaradi izgube oziroma odtujitve naročnikovih podatkov ali drugih parametrov potrebnih za uporabo storitev ponudnika.
9.4
V primeru kakršnegakoli dejanja naročnika, ki je v nasprotju z veljavno slovensko ali mednarodno zakonodajo ali v primeru grobega kršenja splošnih pogojev, ima ponudnik pravico naročniku takoj, brez predhodnega obvestila, prekiniti dobavo storitev, ne glede na dejansko poslovno škodo, ki bi jo naročnik s tem posegom lahko utrpel.
9.5
Od naročnika lahko ponudnik zahteva umik informacij, servisov in storitev ali na kakršen koli drug način omeji ali prepreči dostop do njih, če bi lahko bili sporni ali škodljivi za ponudnika ali v nasprotju s splošnimi pogoji in veljavno slovensko zakonodajo.
9.6
Ponudnik ima pravico skripte in aplikacije, ki prekomerno obremenjujejo strežnik ali ogrožajo stabilnost strežnika izključiti iz uporabe. Ponavljajoče izključitve imajo lahko za posledico začasno ukinitev pravic do izvajanja skript ali aplikacij, v skrajnem primeru pa celo začasno ukinitev paketa.
9.7
V kolikor naročnik tega ni izrecno prepovedal, ima ponudnik pravico navesti ime naročnika v svojih referencah. Izvajalec vse pridobljene podatke o naročnikih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Naročnik s sprejemom ponudbe pristaja na uporabo teh podatkov tudi za namene morebitnega obveščanja o ponudbi. Če naročnik tega ne želi, lahko o tem poda izjavo ob prijavi.
9.8
Ponudnik ima pravico uporabiti pozitivne izjave naročnikov, ki jih pridobi preko elektronskih sporočil in telefonskih razgovorov, v tržne namene.

 

10. IZKLJUČITEV IN OMEJITEV ODGOVORNOSTI PONUDNIKA TER ODGOVORNOST NAROČNIKA
10.1
Ponudnik ni odgovoren za škodo, ki bi pri uporabi njegovih storitev ali v zvezi z njimi nastala naročniku, če je škoda posledica:
– ravnanja naročnika ali osebe, za katero naročnik odgovarja oziroma deluje v naročnikovem interesu;
– ravnanja tretjih oseb;
– višje sile; za višjo silo se štejejo tudi daljša prekinitev dobave ali motnje v dobavi električne energije, nepredvidena napaka na strojni ali programski opremi, izpad internetnega omrežja ali motnje v dostopu do njega, tehnične težave ponudnika kolokacije strežnikov ali drugih dobaviteljev produktov in storitev, ki jih potrebuje ali uporablja ponudnik; navedeni dogodki se štejejo za višjo silo, tudi če izvirajo iz sfere ponudnika.
10.2
Ponudnik ni odgovoren za naročnikove datoteke, ki se shranjujejo na strežnikih in v nobenem primeru ne more biti odgovoren za posredno ali neposredno izgubo prihodka, dobička oz. kakršnokoli škodo, ki bi nastala zaradi nepravilnega delovanja omrežja ali strežnikov ter izgube, poškodbe ali odtujitve naročnikovih podatkov. Ponudnik se zavezuje, da bo v primeru naročila vzdrževanja spletnih strani izdeloval varnostne kopije podatkov, vendar ne prevzema nobene odgovornosti v zvezi z nepravilnostjo hranjenih podatkov ali njihove izgube. Na zahtevo naročnika, se lahko delovne podatke iz podatkovne baze varnostno prenese k tretjim osebam, pod pogoji ponudnika.
10.3
Pravna obvestila, ki so del spletnih strani, ki jih za naročnika izdela ponudnik, služijo izključno kot primer oziroma kot pomoč naročniku pri oblikovanju besedila pravnih obvestil. Ponudnik poziva naročnike, da to besedilo ustrezno preoblikujejo tako, da bo ustrezalo njihovim konkretnim potrebam in namenu spletne strani. Ponudnik ne prevzema nobenega jamstva ali garancije za pravilnost tega besedila; odgovornost ponudnika za kakršnokoli škodo zaradi tega besedila je izključena.
10.4
V vsakem primeru je odgovornost ponudnika omejena na znesek, ki ga je naročnik plačal ali bi ga bil moral plačati ponudniku v zadnjem letu pred nastankom škodnega dogodka.
10.5
Ponudnik ni odgovoren za škodo, ki bi naročniku ali z njim povezani osebi nastala zaradi okužb z virusi ali drugo zlonamerno kodo ali zaradi vdora v računalniški oziroma informacijski sistem.
10.6
Naročnik je odgovoren za izdelavo in shranjevanje varnostnih kopij svojih podatkov, ki se nahajajo na strežnikih ponudnika.
10.7
Naročnik bo pri uporabi spletnih strani, ki jih je izdelal ponudnik uporabljal najnovejše različice brskalnikov Microsoft Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera. V primeru, da naročnik ne uporablja najnovejših različic brskalnikov, ponudnik ni odgovoren za napačno delovanje ali prikaz spletnih strani.
10.8
Ponudnik ne daje garancije, da bodo njegove storitve ustrezale naročnikovim zahtevam in potrebam.

 

11.PRAVICE IN OBVEZNOSTI NAROČNIKA
11.1
Naročnik je dolžan reklamirati račun v roku največ osmih (8) dni od prejema.
11.2
Naročnik odgovarja za tajnost, zaščito in uporabo dostopnih gesel ter uporabniških imen za dostop do storitev za sebe in za svoje uporabnike. Naročnik odgovarja za vsebino storitev, ki jih ponuja, za zaščito zaupnih podatkov in za spoštovanje splošnih moralno-etičnih norm. Upoštevati mora tudi obstoječo zakonodajo glede objave in nudenja informacij, servisov in storitev ter odgovarja za vse posledice dovoljene in nedovoljene uporabe naročenih storitev za sebe in za svoje uporabnike. Naročnik mora upoštevati splošne pogoje ponudnika in obstoječo zakonodajo glede objave in nudenja informacij in storitev ter odgovarjati za vse posledice dovoljene ali nedovoljene uporabe naročenih storitev ponudnika, ki izhajajo iz dogovora, s strani tretje osebe. Naročnik se strinja, da bo upošteval predpise v zvezi z avtorskopravnim varstvom in zagotavlja, da bodo vse informacije in drugo, kar bo objavljal na spletnih straneh, prosto avtorskopravnega varstva oziroma dano v uporabo vsem (v javno dobro), razen tistega, za kar avtor izrecno zahteva drugače. Na strežnikih ni dovoljeno neavtorizirano shranjevati avtorsko zaščitenih dokumentov (datotek) in programov.
11.3
Naročniško razmerje se lahko prenese na tretjo osebo v naslednjih primerih:
– naročnik, ki je fizična oseba, lahko prenese naročniško razmerje na člana družine ali drugo osebo, ki živi z njim v skupnem gospodinjstvu
– če naročnik, ki je pravna oseba, preneha obstajati zaradi preoblikovanja, razdružitve, združitve ali pridružitve ter drugih statusnih sprememb, se naročniško razmerje prenese na tisto pravno osebo, ki je pravni naslednik naročnika
– če naročnik, ki je fizična oseba, umre, se naročniško razmerje prenese na osebo, ki jo določijo člani njegove družine oziroma skupnega gospodinjstva oziroma na njegovega zakonitega dediča.
O teh dogodkih mora biti ponudnik obveščen v roku petnajst (15) dni po spremembi. Naročnik se strinja, da bo periodično obiskoval spletne strani ponudnika in bo tako seznanjen z morebitnimi spremembami.

 

12. MNOŽIČNO POŠILJANJE ELEKTRONSKE POŠTE IN POŠILJANJE NEZAŽELENIH SPOROČIL
12.1
Množično pošiljanje elektronske pošte na naslove prejemnikov, ki tega poprej niso izrecno odobrili, je prepovedano in se smatra kot grobo kršenje splošnih pogojev, kar ima lahko za posledico takojšnjo prekinitev dobave storitev. V primeru kršenja prejšnjega odstavka je naročnik, ki je odgovoren tudi za svoje uporabnike, zavezan k povračilu nastale neposredne in posredne poslovne škode oz. plačilu odškodnine v minimalnem znesku 5.000 €. Pošiljanje sporočil večim naslovnikom hkrati je dovoljeno le v primeru, ko naslovniki to izrecno želijo, ko pošiljatelj naslovnika osebno pozna in smatra, da ga poslano sporočilo ne bo nadlegovalo ter v primeru, ko naslovnik to želi s prijavo na t.i. poštno listo.
12.2
Ponudnik lahko zavrne ali časovno odloži pošiljanje večjega števila elektronskih sporočil, ki imajo naravo množične pošte. Ponudnik si pridržuje pravico, da pošiljanje obvestil kadarkoli prekine v kolikor smatra, da pošiljanje lahko povzroči posredno ali neposredno poslovno škodo tretjim osebam.

 

13. KONČNE DOLOČBE
13.1
Ponudnik in naročnik se obvezujeta ravnati kot dobra gospodarja. Njune izjave bodo tolmačene v dobri veri. Ponudnik in naročnik spore rešujeta sporazumno. V nasprotnem primeru spore rešuje stvarno pristojno sodišče v Brežicah po slovenskem pravu.
13.2
Ponudnik storitev si pridržuje pravico do spremembe določil splošnih pogojev kadarkoli in brez predhodnega obvestila naročnikom, za zagotavljanje skladnosti z veljavno zakonodajo ter internimi poslovnimi akti. Za datum spremembe se šteje objava na straneh www.merat.si. Če v 15 dneh po objavi sprememb naročnik ne ugovarja, se smatra, da se s spremembami strinja.

 

Brežice, 01. september 2013

NAŠE STORITVE

Izdelava spletnih strani
Izdelava CMS spletnih strani
Izdelava spletnih trgovin
Prenova spletnih strani
Vzdrževanje spletnih strani
Optimizacija spletnih strani
Registracija domen
Gostovanje spletnih strani
Google oglaševanje
Video produkcija
Video animacije
Osnovna video animacija
Napredna video animacija
Profesionalna video animacija
Video produkcija za hotele
Grafično oblikovanje
Izdelava logotipov in CGP

DOBRODELNA KAMPANJA

your name forever 

HITRI KONTAKT

Mob.: 064 11 99 10
Tel.: 08 20 50 992
E-pošta

MNENJA NAŠIH STRANK

Pozdravljeni! Stran je super, tako da jo lahko naložite na domeno.
Pečarstvo Pirnat
Pozdravljeni, vse je ok. Zadovoljna sem.
Videnje Meta
Hvala za vse zelo lepa stran je. Sem vse pregledala tako, da je vse super.
Studio Naturalis
Že dobivam pohvale za izgled strani, seveda zahvala gre tudi vam.
Fitbejba
Pozdravljeni, meni se zdi stran imenitna, vam zaradi slik verjetno malo manj … Še enkrat, kar se strukture in izgleda strani tiče ste naredili izvrstno delo!
Promib
Pozdravljeni, spletna stran je krasna!:)
Adijoalergija
Pozdravljeni, z osnutkom spletne strani sem zelo zadovoljna!
Apartmaji Koželj
Super! Zahvaljujem se vam za potrpežljivost pri posredovanju podatkov in urejanju spletne strani.
Limfna drenaža
Najlepše se vam zahvaljujem za vse, delo ste odlično opravili, sem zelo zadovoljna. 🙂
Mojpet
Hvala, z veseljem vas bom priporočila še komu.
Innep
Lepo pozdravljeni spletna stran je zelo lepa se zahvaljujem za vaš trud.
Ekolan
Stran je odlična, nimam pripomb. Hvala vam, se veselim nadaljnega sodelovanja z vami. Lp
Storitve Tevs
Vse je super. Končno imam pravilno stran. Hvala.
Servis B.O.
Pozdravljeni, stran je izpadla lepo, hvala zaenkrat.
Kmetija Vovk Osp
Hvala, izvrstno!
Tenkido
Odlično. Najlepša hvala! S spletno stranjo sem zelo zadovoljna.
Tralina
Pozdravljen, sploh nisem pričakovala nekaj tako lepega – res perfektno narejeno. Tudi logotip je zelo lep in ga bom obdržala.
Inštitut Atma

YOUR NAME FOREVER

logotipi-180-yournameforever
S tem projektom dajemo pobudo in orodje, s katerim lahko vsi skupaj postavimo Slovenijo na naslovnice svetovnih medijev in s tem poskrbimo za izredno promocijo Slovenije!
Pridružite se nam

BEST FROM SLOVENIA

logotipi-180-bestfromslovenia
Spletni portal “Best from Slovenia” je del projekta Your Name Forever in je namenjen globalni promociji slovenskih izvoznikov in slovenskega turizma.
Več informacij

INFO KARTA

logotipi-160-infokarta
Želite poslati vaše oglasno sporočilo v vsako gospodinjstvo v Ljubljani ali Mariboru ter tako doseči vse prebivalce na tem območju? Cenovno ugodno in učinkovito oglaševanje!
Več informacij

PHIM SIAM TAJSKA MASAŽA

logotipi-180-phim-siam
Si želite sprostitve ter pobega v svet popolnega razvajanja? Privoščite si tajsko masažo, ki bo vaše telo, čute, misli in duha zlila v popolno harmonijo.
Obiščite nas

© Copyright 2013 - 2018 | Merat d.o.o. Vse pravice pridržane. | Splošni pogoji poslovanja | Varovanje zasebnosti | Piškotki